Cara Turunkan Kolesterol Supaya Dapat Nikmati Lemang di Hari Raya

APA??? KOLESTEROL TINGGI?

Ketupat, lontong, rendang, samperit, mee kari, laksa, nasi tomato dan sewaktu dengannnya~~

Juadah raya takkan tak mau makan kan. Takpa makanlah selagi mampu. Yang penting jaga portion.

Musim-musim raya ni risau betol kalau terlebih makan yang tak sepatutnya dan akibatnya kolesterol tinggi.

Sebut je pasal kolesterol tinggi ni terus teringat kat darah tinggi, sakit jantung dan stroke. Adeh. Takut wehh.

Kesihatan wajib di jaga. Amanah jugak tu. Kita kan banyak impian yang nak capai. Nak travel sana sini nikmati kebesaran Allah. Nak pegi haji. Pegi umrah. Kalau boleh nak lah sehat masa beribadat tu. Dan yang paling touching  mesti nak tengok anak-anak membesar.

Kolesterol ni kalau kena gaya insyaAllah boleh dikawal. Makan secara sehat, bersenam dan makan suplemen antara ikhtiar yang berkesan. Ambil masa namun ia selamat.

Suplemen yang achik berani cadangkan is VIVIX. Sebab dah terbukti berkesan. Yang pasti selamat, mudah dan bonusnya awet muda tau 😄

pss: nak tau lebih lanjut pasal vivix, meh whatsapp 013 515 0155. Kita sembang-sembang. Untung awak, bulan ni ada promosi vivix.

#tsunamishaklee
#tsteam3


Previous
Next Post »
0 Komentar